gigajeuk
Vroeger had je geen code geel, oranje of rood en ook geen Buienradar. Als het pijpenstelen regende of de mussen van het dak vielen, overviel dat je. Dan was je te warm gekleed en zweette je als een otter, of je kwam ergens doorweekt aan.
Zo raar was het niet om bij iemand in een geleende, twee maten te kleine joggingbroek op de bank te zitten terwijl je spijkerbroek op de centrale verwarming hing te drogen.
Nog weet ik hoe het voelt om die, omdat je nu echt naar huis moest, halfnat maar weer aan te trekken. Gigajeuk aan je reet!